ورود / عضویت
تاریخ 1403/05/03 ساعت 01:33

کفش های رونالدو 

کفش های رونالدو  کریستیانو رونالدو در طول دوران حرفه‌ای خود در تیم‌هایی چون رئال مادرید، یوونتوس و النصر از کفش‌های برند نایک استفاده کرده است. جالب است بدانید که این بازیکن در سال 1998 کفش‌ها مرکوریال برند نایک را به گردن خود بست و باعث شد نایک بیش از پیش به محبوبیت جهانی دست پیدا کند.

جدیدترین کفش های رونالدو از چه برندی است؟ رونالدو در تیم‌های رئال مادرید و یوونتوس از چه کفشی استفاده می‌کرد؟ بهترین کفش‌های رونالدو در زندگی فوتبالی‌اش کدام مدل‌ها هستند؟
کریستیانو رونالدو در طول دوران حرفه‌ای خود در تیم‌هایی چون رئال مادرید، یوونتوس و النصر از کفش‌های برند نایک استفاده کرده است. جالب است بدانید که این بازیکن در سال 1998 کفش‌ها مرکوریال برند نایک را به گردن خود بست و باعث شد نایک بیش از پیش به محبوبیت جهانی دست پیدا کند.

این بازیکن در سال 2003 با نایک قرارداد بست و سفیر این برند شد، همچنین در سال 2016 با دریافت یک میلیارد دلار یک قرار داد مادام العمر با نایک بست. در این مقاله تمامی مدل‌های کفش‌های فوتبالی که این بازیکن در طول فعالیت خود از آن‌ها استفاده کرده را به طور دقیق مورد بررسی قرار می‌دهیم در نتیجه تا انتها با ما همراه باشید. 

جدیدترین کفش رونالدو

جدیدترین کفش استوک رونالدو از برند نایکی (NIKE) است که در بازی با فرانسه آن را به پا کرد و به میدان رفت، این کفش طراحی ویژه و خاصی داشته و با رنگ طلایی و قرمز در دسترس قرار گرفته است. روی آن کلمه CR100 حک شده که به معنی صدمین گل رونالدو برای کشورش است. CR لقب رونالدو و عدد 100 نیز به تعداد گل زده برای تیم ملی کشور او اشاره دارد. استوک‌های کفش به رنگ طلایی زیبا طراحی شده و به طور تمام رنگ با بندهای قرمز در اختیار قرار گرفته و همین موضوع جذابیت بسیار زیادی به آن بخشیده است. برند نایک هنوز در مورد تولید انبوه این کفش استوک و قرار گرفتن آن در اختیار مشتریان اطلاعاتی منتشر نکرده است.

کفش رونالدو در النصر

کفش های رونالدو در النصر

رونالدو در باشگاه النصر از کفش‌های نایک در طراحی‌های خاص استفاده می‌کند، این برند به تازگی کفشی مخصوص با توجه به رنگ لباس النصر به رنگ زرد و آبی طراحی کرده که در قسمت جلوی آن علامت نایک خودنمایی می‌کند. کفه‌های کفش به رنگ سبز بوده و استوک‌ها با فرمی ویژه در آن تعبیه شده‌اند. بندهای کفش به رنگ زرد هستند، نکته جالبی که در مورد این کفش وجود دارد را باید عدد شماره 7 (شماره پیراهن رونالدو) روی کفش در نظر بگیریم. این بازیکن تا سال 2025 با النصر قرارداد بسته و با همچنین از کفش‌های نایک در طول تمامی مسابقات و بازی‌ها استفاده می‌کند.

کفش رونالدو در رئال مادرید

رونالدو در طول دوران طلایی‌اش در رئال مادرید کفش‌های مختلفی از برند نایکی را به پا کرد و با آن‌ها گل‌های تاریخی را به ثمر رساند. 2010 Mercurial Superfly II از مهمترین کفش‌های این بازیکن به حساب می‌آید چرا که رونالدو در هنگام رفتنش به رئال مادرید با دو ضربه آزاد دو گل زیبا را به ثمر رساند. این کفش طراحی بسیار زیبایی داشته و به صورت تلفیقی در رنگ مشکی و زرد تولید شد که استوک‌های آن نیز به رنگ نارنجی بودند. 2010 Mercurial Superfly II CR از بهترین کفش‌های رونالدو است که این بازیکن در مسابقات الکلاسیو از آن استفاده کرد. این کفش در رنگ بنفش طراحی شده و علامت نایک با رنگ قرمز روی آن حک شده است. 
رونالدو با 2011 Mercurial Vapor Superfly III CR توانست گل‌های زیادی را در الکلاسیو به ثمر برساند. این محصول با دو رنگ مشکی و زرد با رویه منحصر به فرد و شکلی خاص طراحی شد. رونالدو همچنین توانست با کفش زیبای 2013 Mercurial Vapor IX CR SE دو بار در الکلاسیکو گل زنی کند و به تنها بازیکنی تبدیل شد که در این مسابقات به طور متوالی 6 بار موفق به گلزنی شده است. کفش 2014 Mercurial Superfly IV را باید یکی از مهمترین کفش‌ها در طول بازی‌های رونالدو در نظر بگیریم، این کفش به مناسبت بردن توپ طلا به این بازیکن اهدا شد و بدین ترتیب رونالدو به اولین فردی تبدیل شد که توانست در رئال مادرید 200 بار به گلزنی برسد.

کفش های رونالدو در جام جهانی

کفش های رونالدو در جام جهانی

در سال 2022 نایک از کفش اختصاصی کریستیانو رونالدو برای جام جهانی سال 2022 رونمایی کرد، این کفش از سری Nike Mercurial Air Zoom Superfly IX با یک گرافیک انتزاعی آبی روشن و سفید به نوعی فرهنگ و طراحی کشور پرتغال را به رخ می‌کشید. در قسمت پشتی کفش از آبی تیره استفاده شده که بالای آن یک نوار طلایی قرار گرفته است. در قسمت کناره‌ها علامت نایک با رنگ طلایی و دورگیر آبی تیره قرار گرفته و بندها نیز به رنگ سفید طراحی شدند. داخل کفش به رنگ طلایی علامت CR7 مشاهده می‌شود، در داخل کفش از رنگ آبی تیره استفاده شده و همچنین استوک‌های قرار گرفته در این کفش به طور خاص و با رنگ آبی تیره و سفید طراحی شده‌اند. 

کفش های رونالدو در یورو ۲۰۲۴

در بازی‌های یورو در سال 2024 رونالدو از کفش MDS 008 Superfly 9 از برند NIKE که رنگی سبز داشت استفاده کرد و توانست با آن چرخش‌های شگفت انگیزی در طول بازی داشته باشد. این کفش مخصوص مسابقات بزرگ طراحی شده و دارای امواج مخربی است و با رنگی زیبا در دسترس قرار گرفته است، به خوبی از موانع عبور کرده و ساختاری مطابق با پای بازیکن دارد. در بازی ترکیه و پرتغال در نیمه دوم رونالدو در طی یک اقدام عجیب کفش‌های خود را با برونو فرناندز تعویض کرد که روی این کفش اسم دختر فرناندز یعنی ماتیلده نوشته شده که احتمالا به این معنی است که در بین 2 نیمه رونالدو از برونو خواسته از کفش‌های او استفاده کند. همچنین در بازی با فرانسه با کفش مخصوصی که نایک به سبب صدمین گل رونالدو برای پرتغال طراحی کرده بود به میدان رفت.

کفش های رونالدو در یوونتوس 

رونالدو در هنگام بازی در یوونتوس فاش کرد که از نایک خواسته تا یک کفش به رنگ سیاه و سفید برای بازی در تیم جدیدش برای او طراحی کنند. این کفش با رنگ بندی مشکی و سفید به همراه رگه‌های رنگی در قسمت جلوی آن در اختیار قرار گرفت، علامت نایک آن به رنگ مشکی در قسمت جلوی کفش دیده می‌شود. آرم CR7 به رنگ سفید و به شکلی خاص در کناره‌های کفش قرار گرفته است. قسمت بالای کفش به شکلی طراحی شده تا به خوبی مچ پا را در بر گیرد. کفه این کفش رونالدو صاف نبوده و با انحنایی خاص ساخته شده است. علی رغم اینکه اسپانسر اصلی باشگاه یوونتوس آدیداس است، این ستاره پرتغالی توانست بدون هیچ مشکلی در طول مسابقات از کفش مخصوص طراحی شده توسط کمپانی نایک استفاده کند.

بهترین کفش فوتبال رونالدو

برخی از بهترین کفش‌هایی که رونالدو در طول فعالیت حرفه‌ای خود از آن‌ها استفاده کرده به شرح زیر هستند.

  1. Nike CR7 Spark Positivity Superfly از جمله کفش‌هایی است که نایک به طور خاص آن را برای رونالدو طراحی کرد. این کفش به نوعی وابستگی رونالدو به تیم ملی پرتغال را نشان داده و به رنگ قرمز آتیش و سفید تولید شد. لوگوی نایک به رنگ مشکی روی قسمت جلوی کفش خودنمایی می‌کند.
  2. Nike CR7 Dream Speed 4 از جمله بهترین کفش‌های فوتبالی رونالدو است که در قسمت عقب به رنگ طوسی بوده و زمانی که به جلوی کفش می‌رسد رنگ آن به قرمز و زرد می‌زند که به نوعی سرعت بازیکن را به رخ می‌کشد. این طیف رنگی با لوگوی نایک یک کنتراست زیبا ایجاد کرده است.
  3. Ronaldo’s Nike Mercurial Superfly CR7STIANO یک مدل اختصاصی برای رونالدو بود که در هنگام ورود رونالدو به یوونتوس در اولین فصل او مورد استفاده قرار گرفت. کفش غالبا به رنگ مشکی بوده و علامت CR7STIANO به صورت بزرگ و روی قسمت بیرونی کفش خودنمایی می‌کند. زیره کفش به رنگ طلایی بوده و عدد 7 نیز به صورت برجسته روی آن حک شده است.

کفش استوک و فوتبال از کجا بخریم؟

خرید کفش استوک و فوتبال از فروشگاه کفش ورزشی اسپرت معزز

به منظور خرید کفش فوتبال و استوک در ایران بهتر است به مرجع این لوازم ورزشی مراجعه کرده و این محصول را از فروشگاهی خریداری کنید که به طور مستقیم با مشتریان خود ارتباط برقرار می‌کند بدین ترتیب شرایطی ایجاد می‌شود تا با هزینه مقرون به صرفه محصولات مرغوب و باکیفیتی خریداری کنید. در زمان خرید کفش استوک همواره به برند، متریال بکار رفته در آن و ضمانت کیفیت محصول دقت داشته باشید تا در صورتی که از کالا رضایت کافی نداشتید امکان عودت برایتان فراهم شود. فروشگاه کفش ورزشی اسپرت معزز از جمله بهترین‌ها در بازار منیریه است که تمامی واسطه‌ها را حذف کرده و انواع کفش مخصوص فوتبال را از برندهای معروف دنیا در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد تا بتوانید بر اساس نیاز خود محصولی که در نظر دارید را با کالاهای مشابه مقایسه کرده و سپس آن را سفارش دهید.  



دیدگاه شما
دیدگاه ها